Fachsprache - International Journal of Specialized Communication Bibliographie zur Fachsprachenforschung
 
 en      Info     Anmelden     Neue/r BenutzerIn   
 Gehe zu 
   Liste   Publikationen         Deskriptoren    Links & Tools     
   


 
SUCHE ausblenden 
 
 Suchbegriffe   
 
   
 
 Suchtreffer: 4170 aus 4170  
   
   Publikationen 
 Anzeige / Ausgabe 
  Tabelle 
 Gespeicherte Ausgabe-Definition ausführen
 
F2_Standard (18.10.17-2:33) 
  Liste 
  Word -html 
    bis  nächste Seite zum Ende  von  4170     anzeigen      
Verfasser Jahr Publikation-Titel Erschienen in/als [Erste Sortierung absteigend] Geändert am Zitierform

Wade, Phil (Autor)

2016
Student Tutors: An Analysis of the Creation of a Peer-led Tutoring Initiative Utilising the Implementation Staircase Model.

Zeitschrift

Seite: 367-372

Name: JTESAP

Jahrgang: 4

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:23

Wade, Phil (2016): “Student Tutors: An Analysis of the Creation of a Peer-led Tutoring Initiative Utilising the Implementation Staircase Model.” JTESAP 4/2: 367–372.

Vega, Orestes J. (AutorIn)

2016
Effective Strategies for Teaching and Learning Academic Vocabulary.

Zeitschrift

Seite: 277-285

Name: JTESAP

Jahrgang: 4

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:22

Vega, Orestes J. (2016): “Effective Strategies for Teaching and Learning Academic Vocabulary.” JTESAP 4/2: 277–285.

Thompson, Celia (Autorin)

Morton, Janne (Autorin)

Storch, Neomy (AutorIn)

2016
Becoming an Applied Linguist: A Study of Authorial Voice in International PhD Students’ Confirmation Reports.

Zeitschrift

Seite: 139-157

Name: ARAL

Jahrgang: 39

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:21

Thompson, Celia/Morton, Janne/Storch, Neomy (2016): “Becoming an Applied Linguist: A Study of Authorial Voice in International PhD Students’ Confirmation Reports.” ARAL 39/2: 139–157.

Stracke, Elke (Autorin)

Kumar, Vijay (AutorIn)

2016
Exploring Doctoral Students’ Perceptions of Language Use in Supervisory Written Feedback Practices – because ‘feedback is hard to have’.

Zeitschrift

Seite: 122-138

Name: ARAL

Jahrgang: 39

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:20

Stracke, Elke/Kumar, Vijay (2016): “Exploring Doctoral Students’ Perceptions of Language Use in Supervisory Written Feedback Practices – because ‘feedback is hard to have’.” ARAL 39/2: 122–138.

Smirnova, Lyudmila A. (AutorIn)

2016
Scaffolding Preparation for a Reading Exam.

Zeitschrift

Seite: 391-398

Name: JTESAP

Jahrgang: 4

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:18

Smirnova, Lyudmila A. (2016): “Scaffolding Preparation for a Reading Exam.” JTESAP 4/2: 391–398.

Shrestha, Prithvi N. (AutorIn)

2017
Investigating the Learning Transfer of Genre Features and Conceptual Knowledge from an Academic Literacy Course to Business Studies: Exploring the Potential of Dynamic Assessment.

Zeitschrift

Seite: 1-17

Name: JEAP

Jahrgang: 25

26. Mär 2017 - 17:17

Shrestha, Prithvi N. (2017): “Investigating the Learning Transfer of Genre Features and Conceptual Knowledge from an Academic Literacy Course to Business Studies: Exploring the Potential of Dynamic Assessment.” JEAP 25: 1–17.

Sherrow, Tammy (Autorin)

Lang, Brenda (Autorin)

Corbett, Rod (Autor)

2016
The Flipped Class: Experience in a University Business Communication Course.

Zeitschrift

Seite: 207-216

Name: BPCQ

Jahrgang: 79

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:16

Sherrow, Tammy/Lang, Brenda/Corbett, Rod (2016): “The Flipped Class: Experience in a University Business Communication Course.” BPCQ 79/2: 207–216.

Samoilenko, Natalia Borisovna (Autorin)

2016
Developing Academic Writing in Intercultural University Settings: Key Features, Efficiency and Challenges..

Zeitschrift

Seite: 337-350

Name: JTESAP

Jahrgang: 4

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:15

Samoilenko, Natalia Borisovna (2016): “Developing Academic Writing in Intercultural University Settings: Key Features, Efficiency and Challenges..” JTESAP 4/2: 337–350.

Praet, Ellen Van (Autorin)

2016
Business Meeting Training on Its Head: Inverted and Embedded Learning.

Zeitschrift

Seite: 119-130

Name: BPCQ

Jahrgang: 79

Heft: 1

26. Mär 2017 - 17:14

Praet, Ellen Van (2016): “Business Meeting Training on Its Head: Inverted and Embedded Learning.” BPCQ 79/1: 119–130.

Mohd Sharif, Aysha (AutorIn)

2016
English for Oral Presentation Skills for Final Year Undergraduates: An ESP Teaching Perspective.

Zeitschrift

Seite: 381-390

Name: JTESAP

Jahrgang: 4

Heft: 2

26. Mär 2017 - 17:13

Mohd Sharif, Aysha (2016): “English for Oral Presentation Skills for Final Year Undergraduates: An ESP Teaching Perspective.” JTESAP 4/2: 381–390.

   Datensatz   1   bis   10  nächste Seite zum Ende  von 4170 

  Datenfelder   Sortierfolge     Unterfenster schließen/ automatisch  
 

 
 Bitte senden Sie Anregungen und Fehlerhinweise an: gerhard.koscher@uni-graz.at.
Nach oben
 
Server-Zeit 
18941 seit 
fcgicount 
Bytes 

YOUR- function 
vorname 
nachname 
station 
 

 Thu May 24 11:32:12 2018
 3 h  18 min  30 sec
 233
 ca. 72 K, DS:10
 gast
 anonymer
 Gast
 54.162.184.214,